Seg update men ...

alltid ska det vara något som krånglar .. :s
Allt e bra nu iaf, jag mår bra, as bra faktiskt! Men de är en annan historia .. ;D

Dom sista dagarna har jag...
Fredag: Praktik på The Studio, som e awsome!! Vidare därifrån till Harmonique där Nattis och Arman sminkade för fullt, jag va heeelt slut men de va bara att tagga, byta om och dr vidare till Silk för modevisning.. Allt va skit kul den dagen/kvällen/natten.. Inge mer detaljer om de.. hehe

Lördag: En riktig bakis-dag, blev en sov dag, va inte pepp att festa på lördag så de blev en chill fest, om man kan kalla de fest :s men men, umgåsning iaf! :)

Söndag: En chill dag, bara allmänt slö.. Sov! Inge kul med de..

Idag då: Hemma från skolan pga mensvärk och slö.. Allt går upp o ned. Alla har väl sånna dagar!
Men jag har hittat lite grejer jag vill beställa, så hoppas de blir av! :)

Nu ska jag kolla vidare, sen sova..
Jag e glad just nu.. Vill bara dra igång med träningen på riktigt .. Så de blir så hoppas jag!

Skriver mer imorgon..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0