Avantgarde




Nu har de vart segt med update.
Men jag är en upptagen människa, hehe not!!

Men i helgen va de kräft kalas, kräft kalas..
Då bjöds de på många skratt och tårar.. Haha, man kan inte annat än skratta så här i efter hand..
Jag stukade fileén på tummen, blev TOK förkyld men har ändå haft kul..

Måndag va en riiiktigt rutten dag, Huvudvärk och allämänt bort kan man nog säga, jag fattade inte mkt den dagen.. Hög på painkillers typ!!


MEN hörrni, i Fredags.. Ja fredag för 4 dagar sedan. Då var vi med på: Friskolornas-dag på Torget mellan 14.00-17.00.

Och tjejen på bilden är sminkningen jag gjorde. Sminkade en till tjej men har ännu inte fått alla bilder, och jag blev inte riktigt nöjd med den. Men men, de kommer senare!!


Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0