Avant Garde

Idag hade vi lite sovmorgon, tänkte träna då innan skolan men vaknade upp med huvudvärk så jag tar de efter skolan .. :)

Igår gick vi säkert 3km, bara letade efter affärer/salonger här i västerås.. hehe! Trevligt sällskap men dryga kassar att bära på ..

Idag ska jag färga håret, jag får paniiik på mitt gula hår. Så nu blir de brunt igen,vet inte om jag är glad eller ledsen över de.. :s För Christer hade ju gjort de så fint men nu pajjade jag de .. :'/

Snaart är de visning på Torget också med tema Avant Garde!
Jag tycker absolut ni ska komma och kolla, de kommer vara as coola håruppsättningar och as coola sminkningar!! Absolut värt att se :)


 




Hope i see you there!!
(kommer med info om den, t ex tid,plats osv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0