Lång dag i Stockholm

Äntligen hemma! hehe
Upp 06.30 och hemma 21.30. Lååång dag, med massa trubbel och skoj!
Dagen startade med att Sophia (make-läraren) ringde och meddelar att hon fått PUNKA på bilen vi ska åka med till stockholm runt halv nio, med paniken i halsen så fixar hon allt i sista minuten, (dock lite försening) men vi kom dit!!
Och som pricken över i:et så hade kameramannen fassnat i hissen.. Tippat!

Jaja, när vi kommit igång så gick allt super! De va skit kul och lärorikt..
Den 8e Mars släpps reklamfilmen, håll utkik! =)

Nu ska jag tvätta bort min aniktsmask sen skiter jag i allt och stänger ögonen!!
GODNATT!



Jag & Denise, behind the scens.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0