Jag är duktig!




Idag har de vart skola som vanligt på Råby.
Samhällskunskap - Estetisk verksamhet, foto - Svenska

Så jag och Madde tog och friheten att knasa oss lite på vissa bilder, levde väl inte direkt upp till kraven Valter hade men men...

Jag har vart duktig på mat biten idag!!
Äter nyttigt och lite men ofta så detta kanske slutar bra ändå :)

Träningen börjar imorgon, ska köpa gymkort men börjar med de på onsdag eller torsdag tror jag.. Imorgon blir de promenader och springa plus lite situps..


Annars så har de hänt en skit kul grej idag, JAG HAR KÖPT EN SYSTEM KAMERA!!!  Jiiihooo. Så nu kan jag ta bra bilder på mina smink jobb.. Äntligen!!!

Nog om min dag, kommer mer imorgon!!
Nu blir de Eclipse och tilltugget till de är kålrot!! ehm... hahah!!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0